Don't be afraid to forgive and forget, life is too short to hold grudges.

Hej! Igår runt två ringde malm mig och då skulle vi tydligen träffa två boys i stan vid fyra. Så fick stressa massor å in å träffa dom. Riktigt skoj vare:) Kom hem runt halv 9 och sen kom malm till mig igen och sov hos mig, mys!
Idag åkte jag och malm in till stan igen där vi träffade bekko och sen åkte ja till gymmet och körde ett konditionspass! Härligt! Och sen efter de har ja bara varit hemma å chillat.
Tänkte tipsa om en riktigt god kvällsmat. Ta sån här pågenlimpa och doppa i vaniljyoghurt. Låter jäkligt skumt men är sjukt gott :)

Kram Linnea;)

Ser hemsk ut så blir bara bilder på gottigott som ja ätit idag xD

 


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Hej! Jättefin blogg! :D

På min blogg så tänkte jag göra ett inlägg med massor av länkbyten ;)Så då undrar jag om du vill göra ett länkbyte?

Är du intreserad? KLicka på denhär länken för mer info:

http://grahnensliv.blogg.se/2012/april/lankbyte-nagon-d.html



Tack på förhand! :D



Kram Linda ♥

2012-04-13 @ 12:22:09
URL: http://grahnensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0