I hate the fact that you ignore me for so long, then you start talk to me like nothing happened.

Hey! Nu har jag precis krupit ner i sängen. Är så jävla trött. Hade en sjukt seg dag i skolan å sen va jag i stan med malm. Sen har jag inte orkar göra mer så har bara degat vid datorn/tv å snackat med goa vänner!:)
Imon vet jag inte vad jag ska göra men går bara till ett i skolan så de e chill. Får väl se vad jag hittar på!
Har verkligen inte nått kul å blogga om längre känns de som, kanske inte kommer inlägg varje dag längre men vi får la se!
Nu ska jag sova för att ens orka resa mig upp imom bitti, tjugo i sju ringer klockan! Grejt -.-

God natt /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0