Svar på frågestunden!

Voppsan om FRÅGESTUND!:
jag har några frågor;
1. Vilken parfym använder ni?
2. Hur ofta brukar ni städa era rum?
3. Vem av er är kaxigast?
4. Om ni fick ta med 4 saker till en öde ö, vad skulle ni ta med?
5. Prinskorv eller köttbullar?
Voppsan om FRÅGESTUND!:
jag har några frågor;
1. Vilken parfym använder ni?
2. Hur ofta brukar ni städa era rum?
3. Vem av er är kaxigast?
4. Om ni fick ta med 4 saker till en öde ö, vad skulle ni ta med?
5. Prinskorv eller köttbullar?
Svar:
1.linnea-jag varierar mellan britney spears och sarah jessika parker.
julia- jag använder bs midnight fantasy occh sarah jessika parker jag oxå:)
2.När de behövs.
3.Linnea;)
4.vi har ingen aningxD
5.köttbullar.
Kickan Kicksson om FRÅGESTUND!:
1 vem av Percy och Anders tycker ni e snyggast (alltså lärarna)
2 Tror ni på "förbannelser" eller "andliga fenomen"?
svar:
1.oohh den är svår asså, delad etta!
2.Vi tror ej på förbannelser men kanske lite på andliga fenomen.
Lilla Vilma i Österrike om FRÅGESTUND!:
1. Vad tycker ni är varandras bästa egenskap?
2. Vem är er snyggaste kompis?
svar:
1.julia- linnea är stöttande!!
linnea- julia får mig att må bra när jag är nere!!
2.ebba och hamid på delad etta!;) haha
Anita (på expeditionen) om FRÅGESTUND!:
Fin blogg, men...
...vilken färg har ni på era ögon?
svar:
julia har blå och linnea har grönblå.
Terry Brown om FRÅGESTUND!:
1. Drömresmål?
2. Har ni varit i Australien?
Svar:
1.linnea- de skulle va sjukt kul att åka till sydafrika och Usa!
julia- Usa!
2.nej och nej.
Anonym om FRÅGESTUND!:
tycker att ni är så jävla söta :):P
svar:
man tackar, man tackar;)
Lina om FRÅGESTUND!:
hejhejhej!
1. allergisk mot nått?
2. syskon?
3. favoriträtt?
4. singel eller i ett förhållande?
svar:
1.nej ingen av oss är allergisk mot nått.
2.linnea- jag har tre småsykson(halvsyskon) och sen två hel storasystrar.
julia- två storebröder och en stora syster.
3.Vi båda älskar tacos och kebabpizza:D
4.båda är singlar! no boyfriend, no problems! haha
Hibbe Hobbeström om FRÅGESTUND!:
1. Vad har ni för intressen?
2. Favoritfilm?
3. Favoritraggningsreplik?
svar:
1.umgås med kompisar typ.
2.ingen av oss har nån.
3.tjena kexet, står du här och smular? haha nej men vi vene xD
emma om FRÅGESTUND!:
1. gör ni något speciellt på fritiden?
2. har ni någon gång varit i ett förhållande?
3. hur länge har ni varit vänner?
svar:
1. träffar kompisar, tränar och sådant!
2. inget seriöst.
3. 6 år, snart 7.
melina om FRÅGESTUND!:
1.festar ni ofta?
2.har ni någon gång druckit alkohol?
3.rökt/drogat?
4.favoritdryck?
5.favoritmat?
svar:
1.linnea- ja rätt så ofta, inte varje helg!
julia- inte så ofta;)
2.båda två svara ja.
3.linnea- rökt ja, drogat nej
julia- nej, nej.
4.COLA
5.↑ kolla upp.
Knake om FRÅGESTUND!:
1. Har ni solat solarium nån gång?
svar:
1. linnea- ja.
julia- haha nej ;P
Hamid om FRÅGESTUND!:
då har jag några frågor!
vad har ni för intressen?
vad brukar ni göra på fritiden?
vad är era typer av killar?
hur ofta brukar ni festa?
svar:
1. kompisar, träna å ha kuuul!(chaqmaq)
2.samma som förra svaret;)
3. vi tkr rätt lika om killar. de ska va lagom långa, bra uteseende, bra humor, fint leende och bryr sig om tjejen!
4.linnea- rätt ofta, inte varje helg.
julia- inte så ofta;)
Fredrik om FRÅGESTUND!:
1. Faan va lame detta var, går det att göra bättre?
2. byt färg, grön?
3. vad tänker du på nu?
4. om svaret på föregående fråga är "på dig", så undrar jag. vad tänker du då?
5. vad är eran favoriträtt? inte mat nu asså, utan domstol. (finns 3 instanser, slå upp de!)
6. varför i hela friden bor du vid flyget linnea? -.-
7. vart bor julia?
8. erat favoritmål? i fotboll alltså..
9. tränar ni mkt? vad för träning? att träna käken räknas inte!
10. sista frågan: varför finns det spöken? :o
svar:
1.hah nej;)
2.nej.
3.på dig.
4. på hur jäkla tråkig du är jämt fredde!
5.hur ska vi kunna veta detta?-.-
6.inte fan vet jag, morsan skaffa hus här vettu!
7.tegelviken.
8.julia- mitt FIFA mål mot dig!
linnea- jag kollar inte på fotboll men ÄLSKAR barca & messi.
9.ibland. på friskis&svettis. :)
10. för att dom ska kunna komma å skrämma dig när du sover!
Visslan om FRÅGESTUND!:
Hur gamla är ni?
svar:
15 och fyller 16 iår.
Anonym om FRÅGESTUND!:
1. Vilka stora bloggar läser ni?
2. Vilka "små" bloggar läser ni?
3. Tatuering? Piercing?
4. Vilken skola ska ni gå på till hösten?
svar:
1. linnea- Kenzas, Kissies och Paows. Ibland hugo rosas.
julia- läser typ bara kenzas.
2. linnea- läser typ bara en och de e http://juliahofsweden.blogg.se/.
julia- läser typ inga småbloggar.
3. båda har i öronen. linnea har i navel. inga tatueringar.
4.Båda ska gå John Bauer:)
Så, hoppas ni är nöjda med svaren!
kram julia&linnea♥

Kommentarer
Postat av: kickan Kicksson

Jag är tyvärr inte nöjd!

2012-04-03 @ 21:41:36
Postat av: Fredrik

Måste säga att jag förväntade mig bättre svar från två så välutbildade elever.

2012-04-03 @ 21:46:20
Postat av: Ebby

OFTA JA LIGGER PÅ DELAD FÖRSTAPLATS!?!?!!!! :@@@@@

2012-04-04 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0