jag suger verkligen på att komma på rubriker... -.- menmen
Jag kom hem nyss, slutade vid ett men jag och julia åkte in till stan å åt och pluggade! gött! HAHA jag gjorde världen tabbe, roligaste ja gjort på länge asså. Sen gjorde julia oxå värsta tabben!! hahah goa är vi!
Men nu ska jag höga volymen till max och sätta igång och städa och sedan fram med kemiboken. jag som trodde provet va på fredag men så va de tydligen imon så måste plugga hela kvällen!
hörs kanske senare, kram/ Linnea♥
image description
denna underbarst söta ungen kallad malmis åker till London imon så kmr inte träffa henne på ett tag :(
Kommer sakna dig bejjjjjb♥♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

kommer sakna dig som fan bejbu! ♥ ♥ :*

2012-02-15 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0