Ta vara på det du har idag, imorgon kan det vara försent.

tjo!
sitter å har precis gjort klart min engelskaredovisning så är nu redo att redovisa imorgon ;)
Malin bakade även hallonpaj här hemma så har ätit de, supergott!!
Igår va ja, julia å elly på stan, de va kuul :) jag köpte ett par nya svarta jeans eftersom min andra gick sönder förra lördagen -.- asgött å ha nya nu iaf :) Senare på kvällen va ja bara hemma å såg big brother å sådant.
Det blev ingen springrunda idag, haha. jag var ute å spela fotboll med lillbroshan en stund istället ;)
´Nu ska jag snart se big brother idag igen, eler aa om 50 min typ^^ och sen ska jag nog krypa ner i sängen å sova. är så sjukt trött varje morgon. kanske dags att inte starta den där filmen jag alltid startar när jag ska sova ? ;) äsch vi får la se hur de blir med de :)
kram linnea :)
bild från Grekland när jag va där i september. haha^^

Kommentarer
Postat av: "anonym"

raaaawwrrrr ;)

2012-02-28 @ 21:25:08
Postat av: carina dahl.

hej! kika gärna in mitt senaste inlägg och members.com! låter det intressant så är det bara att skicka mig en kommentar och jag ger dig en inbjudan med. :)

KRAM

2012-02-29 @ 14:43:40
URL: http://cdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0