:|

Sitter och kollar på kläder. Hittar massa fint men har insett att jag är pank! BLÄ!
Pappa håller på att sätta upp en spegel på mitt rum och nu börjar allting snart bli färdigt i det nya rummet. jag ska köpa nytt överkast och kuddar och lite småplock :) det blir nog bra :)
Nu är det bara 1 vecka kvar i skolan! det är helt sjukt vad fort tiden har gått! kommer sakna klassen och alla roliga minnen man har i skolan men det ska bli jäkligt skönt att komma därifrån! Denna veckan har vi vuxenvecka och klassens dag och lite sånt. ska även klippa mig på Torsdag innan vi ska ut och äta med klassen senare på kvällen! tar en chansning på att håret blir bra tills på fredag :P
Ikväll ska jag kanske gå en långpromenad med vovven eller fixa lite på mitt rum :)

ha det bra / juliaa ♥


Kommentarer
Postat av: EVELINA

sv: åh tack detsamma! :D

2012-06-10 @ 19:59:19
URL: http://eveliinamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0