Lite om mig

I vår frågestund så fick vi en fråga om vi inte kunde göra ett inlägg och berätta lite mer om oss själva och vår familj och sånt. Så då tänkte jag göra det nu :)

Jag heter Julia Olsson och fyller 16 år nu i december. Jag kommer ifrån öland men flyttade hit till kalmar när jag var 5-6 år gammal. Nu bor jag i ett rätt stort hus tillsammans med min mamma och pappa. Jag har 2 storebröder som heter Mattias och Johan och 1 storasyster som heter Sara. Dom är världsbäst! tyvärr så bor inte mina syskon hemma längre utan Johan och Sara bor här i kalmar medans Mattias bor med hans tjej och dotter i stockholm. Johan har också egen familj nu och har 2 jättesöta barn :) Jag har även en hund som heter Chili. Hon är en blandning mellan Labrador, amstaff och rottweiler.
På fritiden är jag med kompisar och har inget speciellt intresse direkt. Jag har inga direkta framtidsplaner heller för den delen. Jag vill ut och resa mycket iallafall. Nu efter nian ska jag gå Media på JB och efter det får vi se vad som händer :)

Det var lite kort om mig. Ha det bra kram Julia♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SÅ GRYMT VACKER DU ÄR! ^^



Fin blogg också!

besök gärna min blogg och släng in en kommentar så gör jag likadant, länkbyten skulle också vara roligt/bra?

2012-06-05 @ 22:12:56
URL: http://nadie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0