om lilla mig

såg att underbaraste julia skrivit lite om sig själv som vi blev efterfrågade i frågestunden så tänkte att ja också kan passa på att göra de nu medans ja kommer ihåg och har tid! :)
jag heter Linnea Flodman och bor i ett stort hus med en stor familj. Jag föddes i kalmar 4 juni 1996 och är därför 16 år, 17 år om 364 dagar, haha! Mina föräldrar skiljdes när jag var två år och då bodde jag varannan vecka hos dom. sen flyttade mina två systrar sandra(20) och malin(18snart19) till heltid hos mamma och efter ett år gjorde jag också de. Min pappa fick även en till dotter med en annan kvinna. Hon heter Alva och är 11 år. Min mamma träffade en ny man och flyttade ihop med honom, de fick en son, Leo(6 snart 7) och sen dotter Moa(5) och då valde vi att flytta från vår lilla lägenhet i smedby till detta stora hus. Bytte även skola då till falkenberg och träffade bästaste julia!! Ja de va lite kort om min bakrund.
Sen nu på fritiden lever jag bara för stunden, jag hänger med kompis, shoppar, tränar, festar och bara har riktigt kul! Har inte riktigt bestämt vad ja ska gå till hösten, men de blir antingen Hotell på jb eller jenny, eller frisör på kagg!
ja de va lite om mig!:)
kan passa på å berättade lite om min dag idag. åkte ju till tandis vid tio, de gick toppen och fick goda nyheter! sen skolan och hade de två sista lektionerna nånsin på falken och i grundskolan! sen var de några som hade ett musikprojekt och då spelade de upp de typ. Sen åkte ja och julia till stan! hade allmänt kul och sen mötte jag upp Malin och så gick vi och åt Sushi! verkligen älskar Sushi! Sen kom ja hem och då bakade ja och sandra ihop en paj och nu har vi hängt med Malin, Alysia och Sofie hela kvällen typ! snackat massor och haft riktigt trevligt!
Nu blire film och sådant:)
kram linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0