Sucky day!

Fyfan vilken dålig dag jag har idag! Som jag kanske har skrivit förut så skulle ju min storebror kommit hem
På torsdag. Har inte träffat honom på flera månader nu så saknar honom så himla mycket ! Nyss så ringde han och sa att han inte fick ledigt på jobbet så han kan inte komma hit.. Nu kommer han inte förens runt augusti.
Sen fick jag även ett brev från läkaren idag där det stod att jag skulle komma dit igen den 30:e augusti och det betyder att jag inte kommer få operera foten innan sommaren så nu kanske det kommer dröja 1 år till innan jag får göra operationen, eftersom jag inte vill operera foten direkt när jag börjar på ny skola och allt. Det suger !

Men nu ska jag gå ut och gå en promenad med Ebba och komma på andra tankar . Ha det bra / julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet

2012-06-12 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0