those who tell you that you have changed, are the ones who are jealous of what you have become.

hejhej.
Idag är de toppen med mig! vene varför men allt e bara toppen!
vaknade runt 10 och fixade mig osv. Sen åkte ja och mamma och handlade för vi hade verkligen INGENTING hemma. kunde inte ens äta frukost, haha!
Sen hem och gjorde lite lunch och åt jordgubbar, sen till stan och mötte upp ebba!
Nu är ja ensam hemma och har precis lagat lite mat, helt ensam!! tänk vad duktig jag är ibland xD
Ikväll ska ja nog inte göra mycket, umgås lite med Sandra bara när hon kmr hem från jobbet! myys!!

kram linnea:)


visst är de kul med gamla bilder ? -.- skyll på blogg.se säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Härligt att det är toppen! :D

2012-06-19 @ 13:36:00
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0