Everytime I try to fly, I fall without My wings, I feel so small, I guess I need you baby!

Hej! Ville bara berätta lite saker, skriva av mig lite. Just nu är allt i mitt liv ett riktigt helvete! Har räknat ut hur falska människor de finns och har de skit jobbigt. Har varit såhär i nån vecka nån, lite mer på grund av en sak som ja inte kan ta upp här. Har knappt kunnat gå till skolan på grund av detta. Jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra men är trött på att jag hela tiden säger sanningen men ingen tror mig. Å är trött på att varje natt knappt kunna sova för jag inte kan sluta tänka på detta. Min familj å vänner är stöttande men ibland är inte de tillräckligt. Jag pallar fan inte allt detta, det blir för mycket och därför så har jag nu bestämt mig för att få ett slut på allt. Imorgon ska ja ringa ett samtal och sen hoppas på att allt ska ta slut och gör de inte de så vet jag inte vad jag gör. Sen ska ja börja om på nytt i mitt liv. Släppa allt gammalt och få en ny start helt enkelt.
Nu ska ja försöka sova för ska upp till skolan imon, men nu har ja iaf fått skriva av mig lite.

God natt/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0