Im feeling great, im feeling awesome!

Tjo! Som Julia sa har hon, jag och Ebba varit hos Elyas hela helgen typ. På kvällarna iaf:) igår åkte jag även till yunne där ja träffade några efterlängtade kompisar, superkul!
Runt halv två åkte jag in till stan idag och tog en glass på ben&jerry med Ebba i de fina vädret! Awesome!
Var nyss och tränade, fuegon var inställd så blev afro istället. Men de va seriöst de tråkigaste jag gjort mitt liv!
Nu sitter ja på bussen på väg hem för att äta lasange:D och sen väntas plugg och big brother!

Kram Linnea:)


Kommentarer
Postat av: Glass älskaren

Vilka smaker tog d på glassen?

Är dessa dina favoritsmaker?

2012-03-06 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0