Galen helg!!

Tjo! Glömmer bort bloggen ibland.. Aa iaf, denna helg har varit galet kul. I fredags va ja med malm och några till. De va skoj! Sen i lördags åkte jag och malm till en fest i tegelviken, skojskoj!! Hade galeeen söndagsångest dock.. Låg och kollade gossipgirl bokstavligen hela söndagen. Sen igår var de ju Valborg! Hade en riktigt chill dag och sen drog jag och malm till norrliden på en fest där, och sen åkte jag in till stan för skulle hämta min syster men fastnade lite om man säger så. Tar inte upp detaljer om de i bloggen! Kom hem runt halv 4 men somnade typ 5 så sov inte så mkt. Vid tolv Idag kanske.. Mötte jag iaf Julia i stan och tog en gofika i solen. nu ligger en sliten chey i soffan och glor tv och facebookar, kul!!
Nu vet nu iaf lite vad ja hittat på för skoj denna helg:)

Kram Linnea:)

Lite random bilder från helgen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0