Here we go!

Ushameja! Har så svinigt ont i halsen! inte alls kul nu när vi har lov och allt.
Idag har jag varit på stan med en kompis linnea, inte min bloggkompis då alltså. Köpte en bikiniöverdel från H&M, finfint :)
När jag kom hem så var Min brors tjej Linda och deras barn Isabella här och lite senare kom även min mormor hit :)
Var lite social med dom ett tag tills dom gick igen.
Så nu har jag hamnat här och ska plugga en massor nu. Har så sjukt mycket tills nästa vecka, men har inte riktigt fattat det förens nu så får börja ta tag i detta nu om jag ska orka göra klart allt ..

Här kommer lite små outfitbilder, hade ett par vanliga svarta jeans också så orkade inte ta kort på dom :)

Ha det bäst Kramar julia :)






Sen en härligt dålig bild på bikiniöverdelen.  129:- på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0