Svar på frågestunden!

Postat av: Virre Vrickanström
Har ni några komplex? vilka?
Favorit märke på kex?
Äta möglig ost eller äta snigelbajs?

Julia: Jag har rätt många olika komplex. 
vet inte .
 haha möglig ost
Linnea: har många. 
jag äter aldrig kex.
möglig ost :P

 
Postat av: sara
kan inte ni visa bilder på era rum ? skulle va kul :) btw, grym blogg!!

Svar:
Jovisst , det fixar vi i ett annat inlägg

 
Postat av: Jennifer
Skulle inte ni kunna berätta lite mer om er själva och er familj och sånt :)
Skulle vara trevligt med en videoblogg ;)

Svar: jo i ett annat inlägg :)

Postat av: Max Von Holtz
är du kär i mig?

Svar: Självklart , vi älskar dig!

Postat av: Bo Fink
Gillar ni ostbågar mycket, lite eller mellan mycket?
Själv tycker ja mellan mycket om det:))))
Julia: lite
Linnea: gillar inte ostbågar

Postat av: Emma
kan ni inte visa vad som alltid finns i er väska ?
favoritplagg?(kläder)
favoritsak?
kraamis

Julia: har inget favoritplagg men min favoritsak är min iphone
Linnea: har inget speciellt favoritplagg, favoritsaken är min iphone 
Vi visar det som finns i väskorna i ett annat inlägg :)

Postat av: Jenny
Fin blogg :)
Vad är det viktigaste med en kille?
Hur länge har ni känt varandra?
Favorit ämne i skolan?
Visa bild på erat senaste inköp :)!
Julia: Det är viktigt med att ha humor, att dom bry sig och .
Vi har känt varandra i lite mer än 6 år nu.
 syslöjd/bild.
Linnea: Humor, utåtriktiad utseende och behandla tjejen bra lksom. 
har inget.

Postat av: Therese
Visa er garderob! :D
Erat rum? :D
Niceee blogg!
Svar: Vi visar det i ett annat inlägg


Postat av: Citatmannen
Vad handlar denna blogg om egentligen?
Vad har ni kommit in på för linje?
Säg en färg som ni har på er just nu?
Säg en färg som ni kommer ha på er på studenten?
Till sist, vill ni se ett magitrick? :)

Julia: haha jadu ingenting typ :P
Media på jb.
rött ,
vitt .
Linnea: kom in på alla jag sökte som då var, hotell, styling, frisör och resturang.
svart,
vitt haha

ja det vill vi!!! ;)
Postat av: Linkan Loftström
Har ni lätt att falla för gruupptryck?
Hur ser en typisk vecka i era liv ut? Motivera!

Julia:
Det beror på vad det handlar om men oftast nej. 
jag går i skolan och sen träffar vänner  typ.
Linnea: det beror på vad det handlar om.
 skola, kompisar, träna, stan, plugg om det finns något och eventuellt fest på helgen

Postat av: Benet Armsson
Vad ska ni gå på gymnasiet?
Julia: media på jb
Linnea: hotell på jb eller jenny, eller frisör på kagg

 
Postat av: Orvar Korvarsson
Gillar ni korv?
Svar: Vi gillar vissa korvar haha!

Postat av: bullen
*Vad kommer först,kärlek eller vänskap?
*Vems kropp är eran drömkropp?

Svar: båda tycker vänskap. Det finns många som man skulle vilja byta kropp med

Postat av: Anonym

nu när det är sommar och allt så kan jag ju passa på att fråga vilken som är er favoritglass?
Har ni någon gång gjort något ni ångrar? och vad isåfall?

Julia: Ben & Jerry´s. 
ja det har väll alla, men det är inget vi tar upp i bloggen direkt.
Linnea: snickers eller strawberry-white . säger som julia på den frågan.

Postat av: hamid jafari
vad gillar ni för parfymer?
är ni kär i någon eller, har ni varit kär nångång?när var det då?
vad heter er bästa kill kompis ?;)om ni har det isf !
snart är det sommarlov ! vad vill ni göra ?
vet ni vad chaq maq betyder ? ;)
hur är det med chilli ?
( Godis )

Julia: om du menar killparfymer så vet inte :) men tjejparfymer så har jag midnight fantasy, sarah jessica parker och DKNY, dom luktar gott. men det finns såklart många fler :)
Nej jag är inte kär i någon. klart jag har gillat nån men har inte varit riktigt kär i nån.
han heter HAMID JAFARIII!! 
jag vill ha massa mysiga grillkvällar, sola, SPELA VOLLEYBOLL! och sen träffa massa kompisar :)
haha ja !
Chili mår superbra :D 
Linnea: din parfym luktar ju rätt gott ;).
 Nej jag är inte kär och har inte direkt varit kär i någon på riktigt!
hihi han heter hamiiiid och han är bäst!.
chilla ,festa, sola och ha jävligt kul!
ja det vet jag ;)

Postat av: Anna
Er livs största dröm?
Framtidsplaner?
svar: Har nog ingen direkt dröm. Men i framtiden vill vi ut och resa mycket och kanske flytta till nån större stad
 

Postat av: Anonym
Har ni några husdjur? eller har ni haft några?
kan ni inte lägga upp bilder på dom isåfall?

Julia: Ja jag har en hund just nu. men har haft fiskar, en katt och en kanin förut också.
 kan visa bild på dom nån annan gång för har inga nu.
Linnea: nej inga husdjur. har haft papegojor,  hundar,  kanin, underlater, fiskar, katter.
har knappt några bilder kvar på dom men kan se vad jag hittar!

Postat av: Patrik!!!!!!
berätta nått kuul dåå! ;)
svar: du är förjävla bra ;)

 
Postat av: Lisa Henriksson
vilka länder har ni varit i? Kan ni inte visa lite bilder därifrån kanske ?
Vilket är erat drömresemål? :)
Bra blogg föresten!
Julia: Har varit i turkiet 2 gånger, kreta , thailand och sen alla grannländer. Skulle vilja åka till USA
Linnea: grekland finland danmark och norge. vill till USA, afrika och australien

Postat av: Anonym

Vart tränar ni?

Julia: Tränar nästan aldrig längre pga att jag har problem med foten. men annars tränar jag på friskis
Linnea: friskis

Postat av: jocke!
snyggggt brudar!
favoritfärg? ;)

Julia:
har ingen favoritfärg
Linnea: har ingen speciell

Postat av: Anonym
vad har ni för typ av humor?
favorit film/serie
vad har ni för ögonfärg?
Julia: Jättesvårt att förklara sin humor :P
har ingen favoritfilm men mina favoritserier är O.C, the hills och glee. men typ oth och grey´s anatomy är också bra. Jag har blåa ögon :)
Linnea: Jävligt rolig humor!
har ingen speciell :)
har grön/blå ögon
 
Postat av: Lina
Vad är erat bästa minne från nydligen eller när ni var små? :)
vad saknar ni mest?
Julia: Mina bästa minnen från när jag var liten är nog alla julaftonar. Annars så är det nog massa fina kvällar med vänner och familj :)
saknar min bror mest, eftersom jag typ aldrig träffar honom. annars saknar jag när vi var i thailand :P
Linnea: alla somrar när jag var liten och nu alla roliga kvällar med vänner och familj.
jag saknar förra sommaren och höstlovet och min resa till grekland :)

 
Postat av: Anonym
hur blev ni vänner och när ?
varför startade ni en blogg ?
ska ni göra nått speciellt i sommar tillsammans ?

Svar: Linnea bytte skola och i 4an började vi i samma klass och blev vänner typ direkt! 
för vi tyckte det var kul haha:P
Kanske åka till stockholm och gå på grönan

Postat av: Anonym
kan ni inte visa mer dagens outfit och sånt ?:)

Svar: jovisst :)

Postat av: J and j
dubbeldejt?;)
Svar: alltid! ;)

Postat av: Anonym
Godis eller chips?
Kläder eller skor?
Smycken eller väskor?
Singel eller pojkvän?
Puss eller kram?
Vänner eller förhållande?
Långt eller kort hår?
Julia: godis, kläder , smycken, båda, båda, vänner, långt
Linnea: chips(pringles), kläder, smycken, båda, puss, vänner, långt

Postat av: Felicia

bästa/sämsta egenskapen hos er :)?

Julia: bästa är att jag är väldigt rolig ;D sämsta är att jag har svårt att lita på folk
Linnea: bästa att jag är bäst , sämsta är att jag förlåter folk för lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0